Expeditie Java en Bali 2017

24 maart 2017 - Sint Pancras, Nederland

Lieve familie, vrienden en collegas.

Daar zijn we weer. De Globetrotters.......

Bijna is het zover dat we er weer vandoor gaan.

Deze keer een reis naar Indonesie en wel Java en Bali.

Een groepsreis weliswaar met ongeveer dertig reisgenoten. Nou we zijn benieuwd.

We vertrekken maandag om 16.45 uur vanaf Schiphol met Garuda.

Het is ongeveer 14 uur vliegen, dus een hele zit. Daarom, lekker onderuit zakken, filmpje kijken, muziek luisteren en wat lezen. Een rondje door het vliegtuig voor de beweging en hopelijk zal de reis spoedig verlopen.

We gaan in een keer door naar Jakarta alwaar het nu 32 graden is. Een hele overgang dus. Maar eerst nog de koffer en rugzak pakken. Instructies voor David achterlaten en de buren even op de hoogte brengen.

Groeten Els en Ron

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tine:
    Hoi Els en Ron,
    Heel veel plezier op jullie reis. Geniet en ik ga jullie belevingen lezen.
  2. Jeannette Streefland:
    24 maart 2017
    Geniet er alvast van, wij gaan meereizen d.m.v je blog.
  3. Carla en Henk:
    Jemig !!!
    Tijd vliegt. Geniet ervan daarna de verhalen op ons terras. Zien er nu al naar uit.
    Kunnen ook niet wachten op de reisverslagen.

Groet

Carla en Henk
  4. Desiree en Hans:
    24 maart 2017
    Geweldig, hele goede reis en ben benieuwd naar jullie verhalen!!
    Xx
  5. Carlo en Marina:
    24 maart 2017
    Echt super leuk om jullie verhalen weer te volgen! Veel plezier en genieten
  6. De Houtduif:
    25 maart 2017
    Namens de houtduifjes wensen wij jullie een goed reis en heel veel reis plezier in Indonesië!
  7. Agnes en Vall:
    26 maart 2017
    Beste Els en Ron,
    Ook wij wensen jullie een geweldige reis naar dat prachtige land, het zou voor ons te ver weg zijn, dat hoeft voor ons niet meer. Overigens de reis is uit te breiden met wat we vroeger op school leerden: Bali, Lombok, Soemba, Soembawa, Floris, Timor, of hebben jullie alleen de melodie onthouden? Goede reis en geniet van alles. Agnes en Vall
  8. Ella:
    26 maart 2017
    Heel veel plezier Ron en Els!
    Ik ben ook heel benieuwd en reis graag een stukje mee met jullie verhalen. Enne....ze kunnen jullie gewoon verstaan hoor, de oudjes alleen denk ik. Goeie reis! Ella
  9. Opa jan spaans:
    27 maart 2017
    Een heel mooie vlucht ,en geniet van van alles wat ons oude Indie heeft te bieden.
    Groeten Pa Jan