Dag 1

28 maart 2017 - Jakarta Capital Region, Indonesië

Op Schiphol ging alles vlotjes. Om 17.00 uur gingen we airborne (door de schipholtunnelbrand een kwartier later) en niet veel later ons eerste wijntje op 10 km hoogte. Ook leuk......

Een hele zit en om 11.45 waren we in Jakarta. 33 graden, dus best wel even een raar gevoel. Koffers opgehaald en geld gepind. Nou denk je dat je een hoop geld in handen hebt. Een half miljoen ruphias uit de machine.

De bus in en eerst naar de oude haven waar enorm grote houten schepen liggen. De rit er naartoe is al even bijzonder. Wat een krotten van huizen staan er langs de riviren. Het zijn net mierennesten. In de haven even rondgelopen en dat is wel lekker na een vliegzit van 14 uur.

we zitten in hotel Santika. Mooi en modern. Eerst even lekker luieren en dan eten.

een lopend buffet met de heerlijkste gerechten. Nou van alles een klein beetje dan maar.

Els twee wijntjes en Ron twee bier. Kosten: Bijna een half miljoen. Moeten we weer naar de pin morgenochtend. Dan gaan we maar  een paar miljoen halen morgen.

Half zeven weer oo voor de rit naar Bandung.

Tijdverschil: het is hier 5 uur later.

Gr Els en Ron

1. Ella:
    28 maart 2017
    Zoooo....jullie zitten in de " andere wereld". Het blijft toch bijzonder he, je zit een nachtje in een stoel en bent zomaar in Indonesië. Ja, ja, hier was het ook " hot" 18 graden vanmiddag in het zonnetje. 33 is wel even wennen, zeker! Geef je oogjes de kost en genieten maar jullie!
  2. Guus Drost:
    29 maart 2017
    Geniet van de reis naar Bandung, goed jullie ogen de kost geven. Vandaag (woensdag) regen.